logo p2ises

            Saku Sääruklubi


 
Eesti English Русский

Otsi
 

Võistlusjuhendid

4 - 5 mai Tehvandi ööpäevasõit, kestvussõidu I etapp

Ajakava ja võistlusjuhend

Toimumise aeg 4-5 mai 2018

Saabumine:

Asukoht: Tulles Tartu poolt, keera Otepää valgusfooriga ristmikult vasakule,
Hoides kergelt paremale, liigu mööda Valga mnt. otse edasi ~ 700m ja jõuad
Tehvandi staadionile, mis jääb sinust vasakut kätt.
Sihtmärgiks võib fikseerida ka „Karupesa Hotell“ mis asub Tehvandi staadioni
kõrval.

Boksialale on lubatud parkida ainult võistlejatele vajalik tehnika  ja haagised vajaliku varustusega. Ülejäänud autodel parkimisala staadionilt väljas.

NB! Igal võistkonnal on kohustus katta boksialal enda remonditsoon kas vaiba kile või muu materjaliga mis ei lase läbi kütust ja õli. Kuna tegemist on rahvusvahelise suusaspordi staadioniga, peab igast võistkonnast maha jääma ideaalselt puhas koht.

Võistlusrada

Võistlussõit toimub Tehvandi rullirajal, raja kate 80% ulatuses asfalt 20% kruusakattega tee. Sõltuvalt ilmastiku tingimustest võib rada muutuda.

Ajakava ja võistlusjuhend

REEDE

09:00 – 14:00 Saabumine
14:00 – 16:00 Registreerimine, tehniline komisjon
16:30 – 17:30 Rajaga tutvumine. Rajal turvavarustuse kandmine kohustuslik!
17:30 Võistluse avamine.
18:00 Start! 24 tundi kestva sõidu algus.

LAUPÄEV

14:00-16:00 „Terminaatori” kontsert
18:00  Finiš! Võrrid vaikivad, võistlejad naasevad sadulast.
18:00-19:00 Kokkuvõtete tegemine, tehniline komisjon.
19:30            Autasustamine.

Võistlusklassid:

  • Retro
  • Naised
  • Vabaklass
  • Hiinakad
  • Erikülalised

Saabumine, tehniline komisjon:

Tehniline komisjon viiakse läbi kohtunike telgis kohtunike poolt.

Tehnilise komisjoni käigus kontrollitakse võistlusratta tehnilist seisukorda ja osavõtutasu laekumist, eraldatakse käepaelad kuhu kirjutatakse võistlusmasina number.

Kuni 16 aastased (kaasaarvatud) peavad esitama vanema või hooldaja kirjaliku loa (saadaval nii kodulehel www.punnvorr.ee ja koha peal). Kõik võistlejad allkirjastavad omavastutusdeklaratsiooni ning neile kes on esmakordselt võistlustel, väljastatakse uus numbritahvel koos ajavõtukiibiga (kellel on number väljastatud, saab ringilugemise kiibi).

Tehnilises komisjonis markeeritakse võistlusriista raam ja karteripooled. Markeeringu säilimine tuleb garanteerida võistluse lõpuni. Raami (v.a. esihark) ega mootori (s.t. karteripooled) asendamine ei ole lubatud. Erandjuhul, kui mootor või raam puruneb, tuleb selle markeering kohtunikule ette näidata enne markeeringu rikkumist. (Karteripooled tuleb asendamisel omavahel lahutada, raam peab olema täielikult lahti võetud, v.t reeglid www.punnvorr.ee).

Kohtunikel on õigus markeeringut kontrollida kogu võistluse vältel.

NB! Kestvussõidus on kohustuslik kanda stardinumbrit ka tagant vaates. Numbri võib kinnitada või kleepida võistlusrattale, särgile, jopele või kiivrile (võib kasutada ka teipi). Kuna numbrit on lubatud kanda ka kiivril, siis sellest tulenevalt on numbrimärgi minimaalne kõrgus nõutav vähemalt 50 mm ( loodetavasti riietusele paigaldatakse suurem ). Number peab olema peale kantavalt pinnalt selgesti loetav.

Võistkond koosneb 2-st kuni 4-st liikmest.

Tehnilisse komisjoni peab ilmuma kogu võistkonnaga. Turvavarustust ei pea registreerimisele kaasa võtma, seda kontrollitakse pidevalt võistluse käigus ning nõuete rikkujad kõrvaldatakse rajalt varustuse komplekteerimiseks. Kohustuslik on lõuakaitsega motokiiver, pikad varrukad särgil, jakil vms., pikad püksid, pahkluud katvad jalanõud (saapad), kindad. Soovituslik: põlve – ja küünarnuki kaitsmed. Turvanõuete ja tehniliste tingimustega saab tutvuda www.punnvorr.ee

Retroklassis osa võtta soovijatel peab olema tehniliseks kontrolliks eemaldatud süütekaas.

Rajale proovisõitu on lubatud tegema minna vaid võistlejail, kes on registreerunud, kelle võistlusrattale on kinnitatud numbrimärk ja ringilugemise kiip, kohtunike poolt on väljastatud käepael ja kes kasutavad nõuetele vastavat turvavarustust. Rajaga tutvumine toimub vastavalt ajakavale.

NB! Rajaga tutvumise ajal läbige vähemalt üks ring sisse lülitatud tuledega, et ringilugemise tiim saaks kontrollida võimalikke häireid andurite töös!

 

Start ja võistlus:

Start toimub seisvate mootoritega. Stardijärjestus vastavalt registreerimisjärjestusele. Enne starti kutsutakse võistlejad registreeringujärjekorras rajale ning sooritatakse eelring ühtlaste vahedega ja üksteisest möödumata. Stardijoonele jõudes näitab kohtunik võistlejale stardikoha. Stardimärguande annab kohtunik vastavalt punase ja rohelise lipu abil. Võistlusklassid retro, naised, vabaklass ja hiinakad (vt. tehnilised tingimused) võistlevad koos, kuid arvestust peetakse eraldi. Sõidu kestvus on 24 tundi.

Piloodi vahetuseks asub raja kõrval spetsiaalne vahetusala. Vahetusalas võivad viibida vaid vahetult sõidule ootavad või sealt naasevad täisvarustuses võidusõitjad. Vahetusala on kohustuslik läbida ka sõitjatel, kes lähevad võistlusrajale boksist. Kõikidel rajale
minevatel võistlejatel on kohustus näidata seal asuvale kohtunikule käepaela olemasolu.
Ilma käepaela omamata võistlejat rajale ei lasta. Rajalt maha sõites tuleb kaasvõistlejatele anda märku käe tõstmisega, et vältida kokkupõrkeid.
Vahetusalas tankimine on lubatud rajale mineva või sealt tuleva piloodi poolt ainult selleks ette nähtud kohal mis on eraldi märgistatud. NB!!! Mujal rajal tankimine keelatud, karistatav diskhlaviga. Ka abikohtunikud on kohtunikud, kellele vastuvaidlemine on karistatav!!!

Kogu võistluse kestel viibib boksialal tehniline abi, varustatuna keevitusaparaadi, metalli lõikuri ja kompressoriga.

Pimeda ajal 21:00 – 05:00 on kohustuslik vähemalt üks valge valgusega latern eestvaates ja punane tagantvaates kinnitatuna kas võrri või sõitja külge. NB! Kinnitatud latern peab kindlasti töötama s.t. valgustama ettenähtud ajavahemiku jooksul. Mittepõlev valgusti loetakse tehniliseks puuduseks ja sõiduvahend juhatatakse boksialale puuduse kõrvaldamiseks.

Kõik märkused, tähelepanekud ja protestid võistluse kulgemise ja reeglistiku täitmise / mittetäitmise kohta tuleb esitada peakohtunikule, kellelt on õigus nõuda tagasisidet mõistliku aja jooksul, arvesse võttes võimaliku rikkumise asjaolusid.

Autasustamine ja võistluse lõpetamine:

Autasustamistseremoonia viiakse läbi orienteeruvalt poolteist tundi peale finišilipu langemist. Võimalusel võidakse sellega alustada ka varem. Autasustatakse kõikide võistlusklasside kolme paremat võistkonda medalite ja karikatega  ning meenemedalid saavad kõik võistlusel sõitjad.

Võistlustele eelregistreerimine:

Võistlusele registreerimiseks palume kanda osavõtutasu 50 EUR-i võistkonna kohta arveldusarvele: 
EE042200001104569967 MEELIS PARRA Selgitusse märkida:

  • võistkonna esindaja nimi
  • kontakttelefoni number
  • võistlusklass (retro, naised,vabaklass, hiinakas, erikülaline)
  • võistlusnumber (kes kestvussõidul esmakordselt, neile väljastatakse kohapeal vaba number)
  • asukoht või klubi
  • võistlejate arv (2-4)

Muud sätted:

  1. Le Mansi Ässaks“ nimetatakse kõik, kelle võistkonna lahingriist läbib iga täistunni jooksul vähemalt ühe ringi (miinimumvarustus numbrimärk ja kaks ratast). „Le Mansi Ässad“ talletatakse personaalselt igavese au ja kuulsuse kätte, milleks valmistatakse graveeritud nimedega mälestustahvel (Näide Maidlast: Maidla mõisa aida seinale).
  2. Ööbimine: võistlejatele ning tiimidele kehtivad eripakkumised. Broneerimisel tuleb öelda salasõna „Punnvõrr”

    Tehvandi hotelli Telefon:766 9500
    Nuustaku villa Telefon5367 6666

  1. Tegevust jagub kogu perele, ansambel Terminaator, saunad ja tünnisaunad kütab soojaks Lemmikmees OÜ

Eelregistreerida palume hiljemalt 02.05.2018 Stardijoonele kutsutakse vastavalt registreerimise järjekorrale.

TERE TULEMAST!

Täiendavad küsimused võistluse korralduse kohta:

Meelis Parra, GSM 5289361  e-mail: info@parra.ee

30123814_2059481117401067_7317338296082256867_n

 
   
Koduleht Elitec'st